Comments on: "Pasadan urtean egindako gabonetako abestiak" (2)

  1. Kaixo!! Olatz naiz eta piloa erabiltzen det zure blog-a. Nola moldatu dezaket Bizar Zuriren abestia dokumentu PDF batera? Ume autista batekin nabil lanean eta asko gustatzen zaio abestia eta materialarekin beste ariketa batzuk sortu nahi nituzke. Mila esker.

    • Parkatu Olatz lehenago ez erantzuteagatik. Hodei Egiluz Amberesen desagertutako mutila nire neba da eta guztiz deskonektatuta nago orain gauza garrantzitsuagoetan nabilelako. suposatzen dut ya ez duzula beharko, baina nik egindako bideoek link bat dekote non bideoetan ikusten diren irudiak PDF-an dauden. Ez dakit horrela balioko dizun, bestela, nik Araword erabiltzen dut piktoekin idazteko. Ez dakit asko argitu dizudan, beste zerbait jakin nahi izanez gero, lasai esan. Mila esker zuri.

Utzi erantzun bat

