Kaixo. Nire lehendabiziko obra da, ez izan oso zorrotzak kritikatzen!!!

Ikaslei asko gustatu zaie eta espero dut zuek ere gustuko izatea.

Laster arte,

Mirentxu

Comments on: "EUSKARAZ BIZI NAHI DUT BIDEOA PIKTOEKIN" (4)

  1. Kaixo Mirentxu,
    Ezin dut irekin… irudiaren gainean sakatzen dut baina ez da ezer gertatzen. Beste loturarik?
    Eskerrik asko.
    Maiaio

    • mirenostatxu said:

      Barkatu. Geroago konturatu naiz nire link-a ez zebilela.Youtuberen bitartez egin behar Zen eta ez nekien. Biharko ahaleginduko naiz konpontzen.
      Mirentxu.

      • Lasai Mirentxu eta… nire eskerrik beroenak egiten duzuen lanagatik. Eneritzi esan nion bezala, oso lagungarria egin zaigu zure ‘inbertsak’ lana. Gure semeak, ‘bokadilloal’ ‘saltol’ eta ‘bueltal’ esaten du beraz… primeran hitz horiek lantzeko. Bere e-mintzan sartu dizkiogu ere honela, entzun eta ondoren idatzi egiten du.
        Eskerrik asko!

  2. Miren, konponduta! musutxuak!

Utzi erantzun bat

